Четвер, 28.03.2024, 15:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальна установа "Початкова школа с. Вигода"...

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Навчально-виховний процес

МОНІТОРИНГ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
19 травня 2015 року пройшов підсумковий III етап моніторингу якості навчальних досягнень з німецької мови в 3-4 класах. Перший етап моніторингу проводився з метою встановлення якості освіти, набутої в попередніх класах. На другому етапі з'ясовувалась ефективність внесених корекцій в систему знань та організація самостійно-творчої роботи учня. Третій етап аналізував результати навчально-корекційної, творчої та самостійної роботи учня. Проведено контрольні роботи з німецької мови в 3-4 класах за текстами РМК, анкетування для вчителя та учнів, тестування учнів. Зібрані та проаналізовані матеріали подані на розгляд науково-методичної ради РМК. Аналітична довідка про результати моніторингового дослідження якості знань учнів з іноземної мови показує високий рівень - 4 учні 3 класу, достатній рівень - 4 учні (3 учні 4 класу та 1 учениця 3 класу).
Категорія: Навчально-виховний процес | Додав: Учитель (01.06.2015)
Переглядів: 287 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz